A Katica Fejlesztő Játszóház Közhasznú Alapítvány előadásaihoz
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve résztvevője kíván lenni online előadásainknak, képzéseinknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.
1. Az előadást szervező adatai:
Név: Katica Fejlesztő Játszóház Közhasznú Alapítvány (továbbiakban: Katica Alapítvány /Szolgáltató)
Székhely: 8999. Zalalövő, Petőfi Sándor u. 55.
Adószám: 18899960-1-20
Cégjegyzék szám: Pk.60.063./2009/I./5
Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Szombathelyi Törvényszék
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: fejlesztojatszohaz@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36-30-287-8058
2. Alapvető rendelkezések
2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2. A jelen Szabályzat 2021. március 15. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a honlapján közzéteszi.
2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak tekintetében.
3. Az előadások köre
3.1. A honlapon megjelenített előadásokra a jelentkezés online, a honlapon keresztül, illetve emailben történik. Az előadásokra vonatkozó megjelenített árak forintban értendők.
3.2. Alapítványunk szakembereknek és szülőknek szóló előadásokat szervez. (Továbbiakban: Felhasználó)
4. Az előadásokon való részvétel feltételei
4.1. Az előadásokon való részvétel csak jelentkezéssel lehetséges. A jelentkezésnél ügyeljen adatainak pontos megadására, mert a hibásan megadott vagy nem aktuális adatok megadása sikertelenné teheti a jelentkezését, megnehezíti a kommunikációt, illetve egyéb adminisztratív félreértésekhez vezethet.
4.2. A jelentkezés elküldését követően e-mailben visszaigazolást kap. Ügyeljen a helyes e-mail cím megadására, illetve, hogy postafiókja fogadóképes állapotban legyen.
4.3. A jelentkezés csak az átutalás beérkezése után válik érvényessé.
4.4. Fizetési mód
4.4.1. Előre utalás. Jelentkezése visszaigazolásaként a felhasználó e-mailben tájékoztatót kap, mely tájékoztató tartalmazza a kedvezményezett bankszámlaszámot. A képzés ellenértékét a megadott bankszámlaszámra átutalás útján kell teljesíteni.
Befizetési határidő: az aktuális képzés megkezdése előtt két nappal. Kedvezményes jelentkezés időszakában amennyiben az utalás a megjelölt időpontig nem érkezik be, úgy a jelentkezést automatikusan töröljük és jelentkező elveszti az előjelentkezés során megszerzett részvételi jogosultságát. A képzés kezdetéig nem teljes mértékben teljesített díjfizetés automatikusan a Jelentkező indokolatlan elállásának minősül.
A Katica Alapítvány a jelentkezéseket kizárólag az előzőekben rögzített előzetes díjfizetési kötelezettségek határidőben történő teljesítése esetén tudja érvényesen elfogadni.
4.5. Számlázás. Jelentkező a befizetett összegről a megadott adatokkal számlát kap, melyet – egyéb jelzés hiányában - e-mailben küldünk meg legkésőbb a befizetést követő 14 napon belül.
5. Jelentkezések feldolgozása és teljesítése
5.1. A jelentkezések feldolgozása munkanapokon (H. - P.) 9.00 órától 17.00 óráig történik.
5.2. A leadott jelentkezések feldolgozása - amennyiben az a munkaidő lejárta után, hétvégén vagy ünnepnapon történik – a következő első munkanap.
5.3. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt jelentkezések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
5.4. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben szereplő előadás technikai okok miatt meghiúsul, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
6. Jelentkezés lemondása
Amennyiben a jelentkező nem tud megjelenni az előadásokon, úgy azt legkevesebb 8 nappal a képzés előtt e-mailben köteles jelezni. Időben közölt lemondások esetében a korábban befizetett díjat a Szolgáltató: Katica Alapítvány egy másik programjára tudja felhasználni a vásárlás napjától számított 1,5 éven belül. Elkésett, vagy az előadás kezdetéig nem közölt lemondás esetében a korábban teljesített díj, illetve díjelőleg a Katica Alapítványt illeti meg bánatpénz jogcímén.
7. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló **45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés megkötésétől (képzési jelentkezés megtételétől) számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, lemondhatja a megrendelt előadást.
7.1. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó a képzési jelentkezést leadta.
7.2. Szolgáltató az elállást követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére.
7.3. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.
7.4. Amennyiben a Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti a Szolgáltató e-mail vagy postai elérhetőségeinek valamelyikén; kizárólag írásban. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Amennyiben az előadásra való jelentkezés az előadás időpontját megelőző 14 napon belül történik, úgy a fogyasztó tudomásul veszi, hogy az előadáson való részvételét követően elveszti elállási jogát, tekintettel arra, hogy a Katica Alapítvány ezzel szolgáltatását egészében teljesítette.
Fogyasztó előre ismerve a képzés időpontját, 14 napon belüli időpontban megtartásra kerülő képzésre történő jelentkezésével kifejezetten hozzájárul a teljesítés adott határnapon történő megkezdéséhez és elállási jogának elvesztését tudomásul veszi.
7.5. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
8. Vegyes rendelkezések
8.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
8.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
8.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
8.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
9. Panaszkezelés rendje
9.1. A Katica Alapítvány célja, hogy valamennyi jelentkezést megfelelő minőségben, a jelentkező teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Jelentkezőnek/Résztvevőnek mégis valamilyen panasza van, Alapítványunk a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, a Katica Alapítvány a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek indoklással ellátott válaszlevelével egyidejűleg megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
9.2. Ha a szóbeli panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, cégünk a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelével egyidejűleg megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
9.3. A panaszok kivizsgálására és a válaszadásra rendelkezése álló határidő a panasz beérkezésétől számított 5 naptári nap.
10. Adatvédelem
A Katica Alapítvány adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon https://fejlesztojatszohaz.hu/adatkezelesi-tajekoztato